Home
opslaan
Hallo lieve lezers,

Het is alwéér zondag en dan besef ik ook nog dat mijn zoontje vandaag 11 dagen is. Oh, wat is het heerlijk fijn om mama te zijn. Ik vond vandaag een geschikt moment om weer een blog post online te zetten. Vorige week heb ik een super leuk pakketje gekregen van VanMauz in verband met samenwerking. Het gaat om een leren bandje met een glazen steen, armbandjes van facetkralen en rocailles en een armband/ketting van rocailles en facetkralen. De laatste kun je zowel als ketting als armband dragen. Daarbij is het ook nog hartstikke leuk en veilig ingepakt. Het is écht de moeite waard om wat te bestellen bij VanMauz. Kijk je mee?

voed
Ik heb zeer dunne polsen en daarom kan de armband/ketting met facetkralen en rocailles een aantal keren rond mijn pols. Zoals je ziet zijn het zachte lenté kleuren. Ik heb gekozen voor licht blauw, mint en geel. Geel is mijn lievelingskleur.

mauz
mauz1
Er zat doorzichtige folie om de pakketjes heen en als decoratie zat er ook nog snippertjes in en een touwtje om de pakketjes. Ook zit er een leuke gelukspoppetje bij. Ik vind het heel creatief ingepakt en ook leuk om zo’n cadeautje te krijgen. Door drukte is het nu eindelijk tijd om uit te pakken.

paaa
roze
pixel
pakket
De armbandjes zaten leuk verpakt in een groen, rood, en gele verpakking en daarom heen zaten ze ook nog in papier verpakt. Extra veilig.

pai
Als eerste pakte ik de mint groenachtige pakketje uit. Daar zat een geel-licht blauwe armbandje in die kun je zowel als ketting als armband dragen. De armband is van rocailles en facetkralen gemaakt. Er zitten allemaal leuke bedeltjes aan: hartje, sterretje, flamingo, veertje, vlinder en ook andere diversen o.a. forse kralen.

nichtje
Ook mijn nichtje was enthousiast over de ketting (ook te dragen als armband) en ze wou de ketting ”even” dragen.

majuz
Als tweede pakte ik de roodachtige pakketje uit. Hier zaten drie armbanden in van facetkralen en rocailles. Er zaten niet veel bedeltjes op. Dat vind ik wel fijn, want als ik het als set ga dragen dan is het niet té druk.

paper
En als laatste pakte ik het geelachtige pakketje uit. Mijn reactie hierbij was: prachtig (!). Er zaten twee bedeltjes aan en een mooie forse glazen steen. De armband is in drie maten te dragen, echt fijn als je dunne polsen hebt zoals ik.

voed
En omdat het allemaal lente en zachte kleuren zijn kun je ze ook als set dragen. Ik ga ze zeker vaker om doen. Het zijn sieraden van een vooral niet te dure budget prijs.

Bekijk ook andere prachtige sieraden van » VanMauz «
Het is een website waar je o.a. kettingen, armbanden, ringen, horloges, sjaals, tassen en portemonnees kunt bestellen. Het is zeker een kijkje waard.

Wat vinden jullie van deze sieraden?

Liefs,

Superglamzine

5 thoughts on “Review sieraden: VanMauz.nl

Geef een reactie

