Home
melano
Hallo lieve lezers,
Begin dit jaar heb ik hartstikke mooie ringen gekocht bij Cuvi in Gorredijk. Het gaat over de MelanO Twisted ringen. Ik ben zelf niet fán van ringen, maar ik vind de ringen van MelanO zo móóóí en ik kon ze niet laten liggen, dus ik show ze graag aan jullie! Kijk je mee?

2x MelanO Stainless Steel Ring Rose Gold – €17,50
MelanO Twisted zetting antracite – €17,50
MelanO Twisted zetting rosé – €17,50

MelanO maakt ringen, maar ook andere sieraden o.a. armbanden, kettingen en oorbellen waarvan je het uiterlijk keer op keer kan veranderen. Er zijn verschillende series en collecties, maar ik heb de ringen uit de Twisted Collectie. MelanO sieraden staat bekend om de leuke wisselsystemen die ze in de sieraden verwerken. Je verwisseld de steen of zetting voor een andere kleur of materiaalsoort. Zo pas je jouw sieraad aan bij je outfit of gelegenheid. De Twisted zetting antracite & rosé van MelanO is een zwarte & roze steen met een zilverachtige gloed er over. In de ringen zit een schroefdraad bevestigd waardoor je er je eigen steentjes op kan schroeven. De ringen zijn in drie kleuren: zilver, rosé goud en goud en de zettingen zijn in verschillende vele kleuren.

melano1
meaa
xxxxxxxxxx
pa
sisss

De ringen van MelanO zijn het perfecte cadeau voor een verjaardag (!!) en je kunt ze hier bestellen: klik.

Wat vinden jullie van mijn ringen? Kende je MelanO al?

Liefs,

Superglamzine

7 thoughts on “MelanO twisted ringen

Geef een reactie

