Home
face
Hallo lieve lezers,

Het is weer vrijdag middag en dat betekend dat ik weer een aantal artikelen ga reviewen. Volgende week komt er een blog over een aantal sieraden van, VanMauz online i.v.m. samenwerking. Hartstikke leuk en vergeet niet om mijn blog in de gaten te houden! Ik ben sinds 2 maart 2016 aan het bloggen en super leuk dat het in korte tijd (9 dagen) al zo is gegroeid :-).

Vorige week liep ik door de kruidvat en alweer kwam ik weer met iets thuis, o.a. Essence nail polish remover, Essence contouring palette, Essence wimpers, Kruidvat professional make-up kwasten reiniger en Kruidvat make-up sponsjes en het is zeker van goede kwaliteit en voor weinig geld. Kijk je mee?

Essence nail polish remover – €2,99
Essence contouring palette – €3,99
Essence wimpers – €2,59
Kruidvat professional make-up kwasten reiniger – €2,99
Kruidvat make-up sponsjes – €1,99

x Essence nail polish remover
essence
Deze nagel remover is echt ideaal voor als je geen wattenschijfjes wilt gebruiken. Ik heb regelmatig, vooral de laatste tijd, nagellak op en dit is wel een uitkomst. Meestal ruikt nagellak remover niet lekker, maar deze ruikt héérlijk naar aardbei.
nagellak
Eerst doe je nagellak op. Ik heb vandaag een nagellakje op gedaan van essence, i love trends. De nagellak komt uit de advent kalander 2015 van essence. Vorige maand kon ik de advent kalander scoren voor maar €2,00 bij de kruidvat (!), maar volgens mij was het één van de laatste.
ban.jpg
Daarna stop je een vinger met nagellak in het potje en je vinger ziet er weer nagellak-vrij uit. Echt een aanrader voor de mensen die paar watten schijfjes gebruiken om de nagellak eraf te halen.
Inhoud: 75 ml
Kost: €2,99
Essence nail polish remover

x Essence contouring palette
essencee
Het palette bestaat uit een matte bronzer, een matte highlighter en een glanzende blush. Ik vind het uiterlijk van het palette heel leuk! Simple en basic maar toch leuk en duidelijk.
pallet
De matte bronzer is voor mij iéts te bruin, maar ik heb ook een erg bleke huid en ik kwam daar echt pas achter nadat ik het had aangebracht. De zacht roze highlighter staat echt prachtig en het is mooi licht van kleur en de blush maakt het ideale plaatje helemaal af, zo kom je het weekend wel fris en fruitig door.
Kost: €3,99
Essence contouring palette

x Essence wimpers
essence
Ik vind het een hartstikke leuke verpakking. Je krijgt er een girly look van, de wimpers kun je opbrengen, zonder dat je mascara hoeft aan te brengen. In de verpakking zit maar 1 setje wimpers en een klein flesje lijm. Door hygiëne en irritatie van de ogen kun je beter de wimpers niet langer dan 1 dag op laten zitten.
Kost: €2,59
Essence wimpers

x Kruidvat professional make-up kwasten reiniger
222222
Eerlijk gezegd kocht ik om de zo veel maand nieuwe kwasten, daarom heb ik toch maar besloten om een kwasten reiniger te kopen. De geur van de reiniger is in één woord ‘verfrissend’.
dddd
Je brengt de reiniger aan op een droge tissue, daarna de kwast voorzichtig schoonwrijven tot hij niet meer afgeeft en daarna aan de lucht laten drogen. Niet uitspoelen (!). En dit is het resultaat:
res
Make-up kwasten reiniger van de kruidvat is van top kwaliteit. Etos heeft sinds paar weken ook nieuwe kwasten, de blush kwast zie je hierboven, ook van top kwaliteit en ook niet te duur.
Inhoud: 200 ml
Kost: €2,99
Kruidvat professional make-up kwasten reiniger

x Kruidvat make-up sponsjes 
kruidvatt
Breng je gezichts make-up perfect aan met deze Kruidvat driehoek make-up sponsjes en dat maar voor €1,99. Aan make-up sponsjes heb ik zelf nooit genoeg. Soms om de paar dagen dan gebruik ik weer een nieuwe en dan gooi ik de ‘oude’ weer weg.
spons
Zoals hierboven al stond beschreven. Het zijn driehoek make-up sponsjes.
Breng een beetje foundation op de spons aan en druk het sponsje op het gezicht en meng de foundation in een neerwaartse richting en naar buiten voor een egale finish en gebruik de hoek van de spons voor meer dekking en breng met een kloppende beweging aan. Je kunt ze ook her gebruiken.
Kost: €1,99
Kruidvat make-up sponsjes

Welke kwasten gebruiken jullie?

Liefs,

Superglamzine

8 thoughts on “Essence & Kruidvat eigen merk producten

  1. Ik ben benieuwd hoe lang je zo’n potje nagellakremover kan gebruiken. Als je er een keer een donkere of felle kleur in afhaalt, of het dan niet weer op je vingers komt bij het volgende gebruik. Of erger: glitterlak! Ben nu wel nieuwsgierig geworden naar de kwastenreiniger!

    Like

    • Hallo!
      Ik heb het potje net gekocht, dus ik weet niet hoe lang je het kunt gebruiken. Donkere, felle, en vooral glitter nagellak kun je er ook zo afhalen, alleen je vinger toppen moeten wat langer in het potje blijven. Ik heb het namelijk vandaag geprobeerd xox

      Liked by 1 persoon

      • Oké en het blijft niet in het potje zodat het de volgende keer weer terug op je vingers en nagels komt? Daar ben ik echt benieuwd naar haha, vooral met glitter want dat lost niet op natuurlijk!

        Like

Geef een reactie

