Home
peer
Hallo lieve lezers,
Een keer wat anders dan beauty producten, aanstaande dinsdag komt er weer een aantal product online op mijn site. Hou de site goed in de gaten!
Maar ook ben ik dol op baby kamer accessoires en ik kan er niet genoeg van krijgen. Ook omdat ik nu hoog zwanger ben, bestel ik graag online en natuurlijk kon het peerlampje niet ontbreken in mijn collectie. Ik heb de kleur ‘mint’ gekozen, omdat een grote deel van de baby kamer mint kleur is, maar ook heb ik dingen in het grijs en bruin.
Mini peer lampje: €9,95
peer1
Het is een super schattige peerlampje en is verkrijgbaar in 3 kleuren: baby roze, mint en licht blauw. Ze zijn gemaakt van eco en kindvriendelijk PBA-, en loodvrij PVC, omdat het LED-lampjes zijn, worden ze nooit heet en kunnen ze veilig gebruikt worden in kinder-baby kamers.
peer11
Zoals je hierboven ziet staat het mini lampje aan en in het donker vrij zacht groenig gekleurd. Het lampje is 16 cm groot.
Het lampje werkt op 3 LR44 batterijen en is meegeleverd.
peer111
Je kunt het mooie lampje kopen bij baby planet voor: €9,95 en je kunt het ook online bestellen: klik hier
TIP: Het is super leuk om cadeau te geven bij een babyshower, kraambezoek of een verjaardag en het lampje is ook niet al te duur.

 

Wat vinden jullie van het mint groene lampje?
Liefs,
Superglamzine
5 thoughts on “Mini peerlampje mint

Geef een reactie

