Home
yves rocher
Hallo lieve lezers,
Af en toe bestel ik Yves Rocher producten. Vorige week heb ik Hydraterende Crème besteld van Yves Rocher en nog een aantal producten, maar daar maak ik andere keer een blog van. Ik heb deze crème een aantal keer gebruikt.  Kijk je mee?
Kalmerende Hydraterende Crème – €14,90
vega
Zoek je een lichte crème die je huid hydrateert en kalmeert? Probeer dan deze Hydraterende Crème. Is ook parfum vrij. Mijn gevoelige huid reageert goed op deze crème en daardoor voelt mijn huid zijdezacht aan. Ook is het geschrikt voor een vette en droge huid. Na het gebruiken trekt de crème snel in. Het potje ziet er fris en basic uit.
creme.jpg
De substantie is een klein beetje gel achtig te noemen. Heel fijn om als basis creme te gebruiken. De formule is onder dermatologisch en allergologisch toezicht getest.
Inhoud: 50 ml
Prijs: €14,90
Kalmerende Hydraterende Crème

Welke creme gebruiken jullie?

 

Liefs,
Superglamzine.
3 thoughts on “Hydraterende Crème Yves Rocher

Geef een reactie

