Home
ri2
Hallo lieve lezers,

Ik ben al jaren een gebruiker van Rituals producten, het sfeertje in de winkel, de geur, maar vooral de producten zijn heerlijk en fijn, daarom review ik hierbij een aantal producten van het merk. Kijk je mee?

Foundation precious 11 – €20,50
Ultra calming facial toner – €11,50
Smooth oparator lippenbalsem – €8,50
Lip service – €8,50
Miracle hand scrub – €11,50

x Foundation precious 11
frituals
Ik gebruik het al een aantal jaar en het is zeker mijn favoriete foundation. Het is de lichtste foundation van Rituals. Het smelt perfect met je huid en je krijgt er een mooie egale huid van. Er zitten pure miniralen in dat voor een zachte structuur zorgt. Het is geschikt voor elke huidtype. Ook als je het aanbrengt zorgt het voor een frisse en natuurlijke uitstraling, de hele dag door. Ik breng het zelf aan met een sponsje, maar je kunt ook een foundation kwast gebruiken.
Inhoud: 30 ml
Kost: 20,50
Foundation precious 11

x Ultra calming facial toner
ri5
Ik breng het met een wattenschijfje aan en reinig daarmee het gezicht en de hals en ik verwijder hiermee de laatste onzuiverheden. Het is een zeer fijn product. Je huid verzacht na het verwijderen van onzuiverheden. Het bevat kalmerende bationische extracten. Het product reinigt en verzacht de huid.
Inhoud: 200 ml
Kost: €11,50
Ultra calming facial toner

x Smooth operator lippenbalsem
ri6

Het is een fijn product en is handig om mee te nemen in je tas. Ook doe je er een hele tijd mee. Het is een verzorgende lippenbalsem met Shea butter, verfrissende Eucalyptus en vitamine E en het is zeker aanrader en het proberen waard.
Kost: €8,50
Smooth operator lippenbalsem

x Lipservice & Miracle hand scrub
r1

x Lipservice
ri3
Het heeft een verzachtende geur en het hersteld en verzorgt de lippen. Ideaal voor verzorging voor een droge en gesprongen lippen. Ook makkelijk mee te nemen in je tasje.
Kost: €8,50
Lipservice

x Miracle hand scrub
ri4
Je handen worden er zijde zacht van en het heeft ook een heerlijke geur. Het product past daarom ook perfect in het Rituals plaatje. Het is een hand scrub met olieeen die eenvoudig door de huid worden opgenomen. Handen voelen na gebruik zijdezacht en gevoed aan.
Waarschuwing: Tube niet schudden voor gebruik en niet te gebruiken op een beschadigde huid.
Inhoud: 35ml
Kost: €11,50
Miracle hand scrub

Welke producten van Rituals gebruiken jullie?

Liefs,

Superglamzine

2 thoughts on “Rituals producten

  1. Ik gebruik Rituals in de eerste plaats omdat hun producten niet op dieren worden getest. Hierdoor heb ik al veel producten gebruikt en ben tevreden van alle producten. Momenteel gebruik ik Lao Tze Cooling foot balm zeer verfrissend. Ayurveda Scrub, Indian Rose&Multani Clay is zoals al de scrubs echt reinigend. Als vegetariër vind ik het heel belangrijk dat producten niet op dieren worden getest. Voor receptjes op kan je even kijken op instagram healthyveggiefood 🙂 Groetjes Linda

    Like

Geef een reactie

